شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
1399/10/06 /Dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_1608730426 - Copy-02b900cc-49d1-44ca-87b2-ef4d372cf0d1.jpg
معاون مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت:

"سمیرا سیالی" اظهار داشت: در سطح استان ایلام، نزدیک 240 هزار مشترک خانگی، تجاری، کشاورزی، اداری و...؛ وجود دارد.

وی با بیان اینکه استان ایلام دارای سه اقلیم آب و هوایی است، افزود: پس از بخش کشاورزی؛ ارزانترین قیمت برق در اختیار بخش خانگی است و اغلب مشترکان استان، مشترک خانگی هستند.

مصرف انرژی در ایلام بیش از متوسط کشوری!

معاون امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام بیان داشت: مصرف برق در ایلام با توجه به جمعیت و گستردگی مناطق گرمسیری، از متوسط سرانه کشور بیشتر است.

"سیالی" با اشاره به اینکه توسعه نیروگاه ها در سطح کشور بسیار هزینه بر است، یادآور شد: سیاست و اولویت وزارت نیرو، مدیریت مصرف و کاهش هزینه هاست.

برق کم مصرف ها؛ رایگان/برق امید به معنای کاهش رفاه نیست!

وی با بیان اینکه برق امید و کاهش مصرف انرژی، به معنای کاهش رفاه مشترکان نیست، خاطرنشان ساخت: اگر مصرف برق درست مدیریت شود، نیازی به توسعه نیروگاه های موجود و ایجاد نیروگاه جدید نیست.

معاون امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اشاره به مصرف انرژی در بخش های کشاورزی، افزود: برای مدیریت مصرف در این بخش و مشترکان پرمصرف؛ تا کنون 3 هزار و 500 کنتور هوشمند و قرائت از راه دور نصب شده است.

"سیالی" با تاکید بر اینکه"مدیریت و کاهش مصرف" باید به فرهنگ تبدیل شود، تصریح کرد: طرح"برق امید" صرفاً مختص مشترکین بخش خانگی است و مصرف مشترکین بر اساس "کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف" مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه الگوی مصرف در شهرهای عادی و در ایام غیرگرم در استان ایلام 100 کیلو وات می باشد، گفت: بر اساس طرح برق امید؛ مصرف کم مصرف ها رایگان، مصرف خوش مصرف ها بصورت عادی و مصرف پر مصرها نیز 40 در صد گرانتر محاسبه می شود.!

معاون امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام اظهار داشت: برای مدیریت مصرف انرژی و کاهش هزینه ها، به همراهی و همکاری مردم و رسانه ها نیاز است.

طرح قبض سبز؛ موفق و رضایتبخش!

"سمیرا سیالی" به خدمات غیر حضوری شرکت توزیع نیروی برق استان اشاره کرد و افزود: با حذف قبض کاغذی از مهرماه سال گذشته، طرح"قبض سبز" استارت خورده و خوشبختانه کاملاً موفق و رضایتبخش بوده است.

وی به ساخت نرم افزار و اپلیکیشن"برقِ من" اشاره کرد و بیان داشت: با تکمیل و اجرای این طرح، صددرصد خدمات شرکت توزیع نیروی برق به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

سرقت برق و بدحسابی؛ عمده ترین چالش!

معاون امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام عمده ترین چالش این شرکت را سرقت برق و بدحسابی برخی مشترکان ارزیابی و تاکید کرد: با کسانی که اقدام به سرقت برق و دستکاری کنتور های خود نمایند، قاطعانه و قانونی برخورد می شود.

"سیالی" میزان طلب شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از مشترکان حقیقی و حقوقی را بیش از 80 میلیارد تومان برشمرد و یادآور شد: از همه مشترکان انتظار داریم که قبوض خود را بموقع پرداخت نمایند.

وی با تشکر از مشترکان خوش حسابی که بصورت غیرحضوری و بلافاصله قبوض و بدهی خود را پرداخت می کنند، تصریح کرد: خوش حسابی مشترکین و پرداخت بموقع قبوض برق، زمینه ساز ارائه خدمات بیشتر و بهتر و پاسداشت این نعمت عظیم الهی است.

معاون امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در پایان با تقدیر از رسانه های دیداری و شنیداری که با آموزش، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی؛ شرکت توزیع برق استان ایلام را در پیشبرد اهداف عام المنفعه یاری کرده اند، تاکید کرد: امیدواریم با اجرای طرح های"برق امید" و "برقِ من" شاهد ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم و رضایتمندی بیش از پیش مردم باشیم.

گفتنی است؛ مردم می توانند نرم افزار و اپلیکیشن"برقِ من" را از طریق "کافه بازار" و یا "سایت برق" دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند و خدمات در حوزه برق را بصورت غیرحضوری دریافت کنند.

 

تعداد بازدید: 3482
Powered by DorsaPortal