شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تقدیر وزیر نیرو از صنعت برق استان ایلام
وزیر نیرو با هدف بررسی وضعیت تامین آب و برق در منطقه مرزی مهران جهت ‌تسهیل تردد زائرین حرمین شریفین وارد مهران شد.

وزیر نیرو با هدف بررسی وضعیت تامین آب و برق در منطقه مرزی مهران جهت ‌تسهیل تردد زائرین حرمین شریفین وارد مهران شد.

محرابیان در ابتدای این سفر از اکیپ های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق مستقر در پایانه مرزی بازدید کرد و پس از آن دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گزارشی از مجموعه اقدامات و پروژهها در استان به ویژه شهرستان مهران به ایشان ارایه کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: احداث و تکمیل زیرساخت‌های لازم جهت تامین برق پایدار و مستمر با هزینه 500 میلیارد ریال انجام شده و اکیپ های خط گرم این شرکت در استان برای عملیات تعمیرات و نگهداری شبکه توزیع در شهرهای‌ مسیر زائرین اربعین آماده فعالیت هستند.

دکتر ناصری افزود :به دلیل رشد 30 درصدی مصرف برق شهر مهران در این ایام ضمن افزایش 30 مگاولت آمپری پست فوق توزیع مهران ، 2 فیدر جدید و 11 کیلومتر شبکه فشار متوسط توزیع برق احداث گردید. اهم پروژه ها در تامین برق مسیر مرز بین المللی مهران در اربعین سال جاری : طرح تبدیل خط تک مداره به دو مداره از بلوار امازاده سید حسن تا پل زائر با حجم فیزیکی 2 هزار و 700 متر با اعتبار 18 هزار میلیون ریال ، طرح تامین برق 150 موکب و ساختمان مانیتورینگ فرماندهی ستاد اربعین حسینی (ع) با استفاده از 10 دستگاه ترانسفورماتور و 2 هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف با اعتبار 45 هزار میلیون ریال ، تامین و تکمیل روشنایی پارکینگ های اربعین و برکت و اقامتگاه اسکان موقت پارک بلوط چغاسبز به طول 10 کیلومتر ، تامین برق 32 دستگاه آبسردکن با اعتبار پنج هزار میلیون ریال می باشند.

لازم به ذکر است اکیپهای های عملیاتی ،دیزل ژنراتورها و برج های نوری شرکت های توزیع در استانهای معین در این خصو بکار گرفته شده اند.

ناصری در پایان تاکید کرد: مشکلی در تامین انرژی برق در مرز مهران وجود ندارد و برنامه ریزی لازم برای پایداری شبکه برق در مسیر زوار محترم اربعین حسینی (ع)توسط خادمان حسینی(ع) در شرکت توزیع برق استان ایلام انجام شده است.

محرابیان در پایان از خدمات شایسته صنعت برق در ایام اربعین تقدیر کرد .

تاریخ:
1401/06/25
تعداد بازدید:
748
نویسنده:
روابط عمومی
Powered by DorsaPortal