۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
جهش توليد با مشاركت مردم
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
کاهش 7 هزار مگاواتی برق در کشور
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: دولت سیزدهم با برنامه ریزی درسال گذشته با کاهش 7 هزار مگاوات توانست مصرف برق کشور را مدیریت کند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: دولت سیزدهم با برنامه ریزی درسال گذشته با کاهش 7 هزار مگاوات توانست مصرف برق کشور را مدیریت کند..

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در همایش مدیریت مصرف برق با حضور مدیران روابط‌عمومی ادارات و مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی گفت: روابط‌عمومی‌ها و بانوان مشاور شاغل در دستگاه‌های اجرایی به عنوان دو قشر مهم می‌توانند در فرهنگ سازی صرفه جویی مصرف برق بسیار تاثیرگذار باشند.

وی افزود: با وجود ناترازی‌ها در تولید و مصرف برق با یک هشتم تا یک دهم قیمت تمام شده در اختیار مشترکین عزیز قرار گرفته و لازم است جهت استفاده مداوم از این نعمت با مدیریت صحیح مصرف بتوانیم به طور چشم‌گیری درمصرف برق علی الخصوص در فصل گرما صرفه‌جویی کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ادامه داد: در راستای مدیریت مصرف برق، دولت سیزدهم با برنامه ریزی در سال گذشته با کاهش 7 هزار مگاوات توانست مصرف برق کشور را مدیریت کرده در سال جاری نیز کاهش13 هزار مگاوات را در دستور کار خود قرار داده است.

ناصری با اشاره به اینکه درسال گذشته شاهدکاهش 4/5 درصد مصرف خانگی در مصرف برق بودیم گفت: لازم به ذکر است در سال جاری شرکت توزی نیروی برق طرح های 2 ونیم برابری برای الگوی مصرف و 20= 1را جهت تشویق مشترکین به صرفه جویی در دستور کار خود دارد.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه طرح‌های تشویقی جهت بهره مندی مشرکین خانگی است و ادارات به عنوان الگوی مردم و مراجعین خود موظف به صرفه جویی هستند، گفت: کنترل بار، استفاده از نور خورشید و عدم استفاده از پرده های ضخیم، خاموشی وسایل سرمایشی یک ساعت قبل از پایان کار اداری و حداقل استفاده از وسایل سرمایشی از جمله اقدامات حوزه های اداری است که مسئولان روابط عمومی ها موظف به کنترل آن هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام افزود: لازم به ذکر است در سال گذشته تمام ادارات به شبکه کنتور هوشمند پیوسته و علاوه بر این امسال نیز با همکاری کارشناسان شرکت برق از ادارات جهت مدیریت مصرف به صورت مداوم و سرزده بازرسی هایی به عمل خواهد آمد.

اردشیر چشمه جاهی مدیر روابط عمومی شرکت گاز به نمایندگی از روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی استان ایلام در این نشست گفت: مصرف درست برق باید دررکشور نهادینه شود زیرا توجه به آمار های جهانی متاسفانه مصرف برق در کشور در مقایسه با کشورهای توسعه‌یافته 2 تا6 برابر حد مجاز است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهترین راهکارهای کاهش این منبع عظیم انرژی فرهنک سازی صرفه جویی مصرف در سطح خانواده ها و ادارت است، افزود: رسانه ها، مسئولان روابط عمومی در ادارات و بانوان به عنوان سفیران تربیت در خانواده در این امر مهم نقش بسزایی را بر عهده دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: رعایت الکوی صرف در ساعات اوج مصرف میتواند از مهترین اقدامات مدیریت مصرف باشد و باید به صوت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

چشمه چاهی باتاکید بر اینکه کنترل مدیریت مصرف نه تنها باعث بهره وری بیشتراز انرژی میشود، گفت: این امر با توجه به مهم بودن این صنعت کاربردی در توسعه اقتصادی کشور بسیار مثر ثمر است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم کارگاه مدیریت مصرف با موضوع تبیین مشوق های صرفه جویی و راه کارهای مدیریت مصرف برق توسط محمد حسین رشنو مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با حضور 100 نفر از مدیران روابط عمومی ها و مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی برگزار شد
تاریخ:
1402/03/09
تعداد بازدید:
344
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس: ایلام، بلوار مدرس، شرکت توزیع برق استان ایلام
کد پستی: 6931995487 نمابر:  08433330005
تلفن: 08433333020-08433333040
پست الکترونیکinfo[at] bargh-ilam.ir
کانال اطلاع رسانی پیام رسان سروش ilambargh@
 
تاریخ بروز رسانی 1403/02/06
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal