۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
جهش توليد با مشاركت مردم
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
افزایش مبلغ پاداش صرفه جویی در مصرف برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: این شرکت به ازای هریک کیلووات ساعت کاهش مصرف برق تا 20 برابر هزینه فروش برق پاداش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: این شرکت به ازای هریک کیلووات ساعت کاهش مصرف برق تا 20 برابر هزینه فروش برق پاداش می‌دهد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام با اشاره به اجرای طرح سراسری پاداش صرفه جویی در مصرف برق در کشور اظهار داشت: این طرح در سال گذشته به صورت محدود اجرایی شد، اما در تابستان پیش‌رو به صورت سراسری اجرایی می‌شود که مبلغ پاداش صرفه جویی برق توسط مشترکان تا 20 برابر افزایش یافته است.
وی افزود: به طور متوسط قیمت فروش برق حدود 100 تومان به ازای هر کیلو وات است و البته در مناطق گرمسیری تا یک چهارم این مبلغ محاسبه می‌شود، در چنین شرایطی به ازای هر کیلو وات صرفه جویی برق توسط مشترکان پاداش 2000 تومانی در نظر گرفته شده است و چند میلیون مشترک می‌توانند از این ظرفیت و امکان بهره ببرند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اعلام اینکه بر اساس مصوبه هیئت وزیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان موظف هستند با تغییر در ساعات کاری فصل گرم سال 30 درصد مصرف خود را کاهش دهند، اضافه کرد: در این خصوص برای تمام ادارات کنتور هوشمند نصب شده و توسط اکیپ‌های بازرسی پایش خواهندشد.
ناصری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شد برای تابستان 1401 به میزان 20 هزار مگاوات با کسری برق روبرو شویم یادآور شد: این در شرایطی است که مجموع تقاضای برق کمتر از 70 هزار مگاوات را شامل می‌شد.
وی با اشاره به اینکه 43 درصد بار شبکه برق سراسری کشور مربوط به تجهیزات خنک کننده و سرمایشی است، تصریح کرد: سهمیه ابلاغی به استان در کاهش پیک مصرف، در بخش کشاورزی 22 مگاوات، عمومی و اداری 8 مگاوات، خانگی 6 مگاوات، صنعتی 4 مگاوات، مولد 3 مگاوات، تجاری 2 مگاوات است.
ناصری با اشاره به بخش کشاورزی نیز عنوان کرد: کشاورزانی که چاه‌ها را به مدت پنج ساعت مدیریت مصرف بار داشته باشند از 19 ساعت برق رایگان در ماه بهره مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه میزان مصرف برق در سال جاری برای استان ایلام 500 مگاوات است که نیازمند برنامه ریزی و توجه برای مدیریت مصرف دارد، اعلبام کرد: ادارات استان در تابستان امسال ملزم به کاهش 60 درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 30 درصد بوده است، هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در خصوص طرح پاداش صرفه جویی تابستان 1402 اظهار کرد: مشترکان چنانچه در مصرف کولر‌های آبی سرعت کولر را از دور تند به دور کند منتقل کنند، به ازای هرماه 150 هزار تومان دریافت خواهند کرد، اما در مناطق گرمسیری، الگوی مصرف برای مشترکان 3000 کیلو وات است 10 (برابر مناطق عادی)، اگر مشترکان یک کولر را خاموش کنند محاسبه شده معادل یه میلیون تومان و چنانچه دو کولر را خاموش کنند 1.5 میلیون تومان در هر ماه پاداش صرفه‌جویی دریافت می‌کنند.

تاریخ:
1402/03/09
تعداد بازدید:
357
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس: ایلام، بلوار مدرس، شرکت توزیع برق استان ایلام
کد پستی: 6931995487 نمابر:  08433330005
تلفن: 08433333020-08433333040
پست الکترونیکinfo[at] bargh-ilam.ir
کانال اطلاع رسانی پیام رسان سروش ilambargh@
 
تاریخ بروز رسانی 1403/02/03
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal