↩️ شماره 121 یک سامانه تلفنی است که از این طریق؛ امکان پاسخگویی به مشترکین به صورت اتوماتیک وجود دارد.
⬅️ شماره 121 این امکان را فراهم کرده است که اگر مشترکی عضو سامانه نیست با ورود شماره اشتراک خود، عضو شود و به صورت اتوماتیک از زمان خاموشیها اطلاع پیدا کند.
نکته: اگر با سامانهی 121 تماس گرفته شد ولی پاسخهای از پیش تعیین شده؛ پاسخ سوال شما نبود، با اندکی صبر به اپراتور جهت پاسخگویی وصل خواهید شد.
⬅️ از مزیتهای سامانه تلفنی 121 این است که اگر شناسههای اشتراک مختلف برای یک فرد وارد شود به عنوان نمونه، خانه، مغازه یا املاک دیگر؛
به صورت جداگانه برای هر کدام از موارد ثبت شده، نوتیفیکیشن خاموشی ارسال میشود.
همچنین از طریق سامانه 121 میتوان مشکلات مربوط به برق را به مرکز دیسپاچینگ جهت بررسی ارسال کرد
اما در کنار این سامانه نباید اپلیکیشن "برق من" را به عنوان سادهترین و سریعترین نرم افزار جهت اطلاع از زمان خاموشیها فراموش کرد.