۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۵ تير
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
سال 1399، جهش تولید
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
پاسخگوی مشکلات مردم بود
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام در سامانه سامد
/ مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استاداری ایلام به مدت سه ساعت پاسخگوی مشکلات مردم به صورت حضوری و تلفنی بود/

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق ایلام در این باره گفت: دکتر هادی شیرخانی بنا به دعوت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ایلام با حضور در سامانه 111 پاسخگوی مشکلات مردم بود.

غلامرضا رضایتی ادامه داد: در این برنامه دوتن از معاونین نیز مدیرعامل را همراهی کردند و هر کدام از آن ها در حوزه های خود به مرتفع نمودن موانع و مشکلات مردم مشغول شدند.

 وی تصریح کرد: این شرکت در حوزه تکریم ارباب رجوع در حال حاضر در جریان الکترونیکی کردن خدمات خود برای تسهیل در دسترسی مشتریان می باشد وعلاوه بر این نیز با طراحی سامانه پاسخگویی به شکایات "جامک" جوابگوی مشکلات مردم است.

 

تاریخ:
1397/05/28
تعداد بازدید:
2855
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal