۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
جهش توليد با مشاركت مردم
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
شرایط برای مشارکت مردم در تولید پراکنده برق مهیاست
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، در حاشیه جلسه شورای معاونین این شرکت، از فراهم شدن شرایط برای مشارکت فعال مردم در تولید پراکنده برق خبر داد. وی با اشاره به شعار سال 1403، «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: در راستای تحقق این شعار و جلب مشارکت مردم در امر تولید، زمینه برای حضور فعال آنها در تولید پراکنده برق فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام: شرایط برای مشارکت مردم در تولید پراکنده برق مهیاست
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، در حاشیه جلسه شورای معاونین این شرکت، از فراهم شدن شرایط برای مشارکت فعال مردم در تولید پراکنده برق خبر داد.
وی با اشاره به شعار سال 1403، «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: در راستای تحقق این شعار و جلب مشارکت مردم در امر تولید، زمینه برای حضور فعال آنها در تولید پراکنده برق فراهم شده است.
ناصری افزود: مشترکین خانگی، نهادهای حمایتی، صنایع و شرکت‌های تولیدی می‌توانند در طرح تولید پراکنده برق و احداث واحدهای نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک مشارکت کنند.
برنامه‌های سال 1403
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در ادامه به برنامه‌های این شرکت در سال 1403 اشاره کرد و گفت:
تعویض لامپ‌های پر مصرف: با رایزنی‌های انجام شده، قرارداد تعویض 44 هزار شعله لامپ LED با شرکت ساتبا منعقد شده است. این طرح با هدف کاهش مصرف برق و ارتقای راندمان انرژی در استان اجرا خواهد شد.
بازسازی شبکه‌های روستایی: در سال گذشته، 169 روستا به طور کامل بازسازی شده است. در سال جاری، تمام روستاهای دارای شرایط بازسازی می شوند.
اصلاح شبکه‌های فرسوده: در سال گذشته، 250 کیلومتر از شبکه‌های فرسوده با سیم مسی به کابل خودنگهدار تعویض شده است. هدف‌گذاری امسال نیز تکمیل ابر پروژه اصلاح شبکه فرسوده فشار ضعیف و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار میباشد.
هوشمندسازی لوازم اندازه گیری: به منظور عبور از پیک بار در تابستان پیش رو، 8000 کنتور هوشمند تا پایان سال 1402 برای مشترکین هدف نصب گردیده و 15000 مورد دیگر در سال جاری برای مشترکین نصب خواهد گردید.

تاریخ:
1403/01/18
تعداد بازدید:
91
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس: ایلام، بلوار مدرس، شرکت توزیع برق استان ایلام
کد پستی: 6931995487 نمابر:  08433330005
تلفن: 08433333020-08433333040
پست الکترونیکinfo[at] bargh-ilam.ir
کانال اطلاع رسانی پیام رسان سروش ilambargh@
 
تاریخ بروز رسانی 1403/02/10
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal